Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Εκπαιδευτική Ημερίδα : "Ο χορός στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής"

Αφίσα Ημερίδας
Δήλωση Συμμετοχής


ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ο.Ε.Δ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011    16:45-19:30
Αίθουσα εκδηλώσεων Δημοτικού Σχολείου Πεύκιος Γεωργιάδης
 
«Η ΧΟΡΟΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ»

-Ο χορός στα νέα αναλυτικά προγράμματα
-Η διδασκαλία του χορού μέσα από το μάθημα Φυσικής Αγωγής
-Παραδοσιακός και εκφραστικός χορός
-Πρακτική εξάσκηση (απαραίτητη η αθλητική περιβολή)
-Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης

-Εισηγητές
Φωτεινή Μασσού, εκπαιδευτικός- σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
Παναγιώτης Θεοδώρου, εκπαιδευτικός

Η ημερίδα απευθύνεται σε όσους διδάσκουν το μάθημα Φυσικής Αγωγής αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται γενικότερα για το θέμα διδασκαλίας του χορού στο δημοτικό σχολείο.

Δηλώσεις συμμετοχής: Σάββας Βαρνάβα 99414629
-ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: savvasandri@yahoo.gr
-φαξ 22447818

Ανάρτηση καταλόγων προαγωγής για τη θέση του Βοηθού Διευθυντή

Αναρτήθηκαν σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, η ΄Εκθεση και ο κατάλογος των προτεινομένων από την αρμόδια Συμβουλευτική Επιτροπή για την πλήρωση εξήντα (65) κενών θέσεων Βοηθού Διευθυντή Σχολείων Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Τυχόν ενστάσεις πρέπει να υποβληθούν, σύμφωνα με τις πρόνοιες του σχετικού Νόμου, στην Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας μέσα σε δέκα μέρες από την ημέρα ανάρτησης.

Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011

Εκπαιδευτικά Εργαστήρια σε Πάφο και Αμμόχωστο


EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Μουσική Κίνηση
Θεατρικό Παιγνίδι
                       Με το Μανόλη Φιλιππάκη
Δάσκαλος και εμψυχωτής θεάτρου
         (Διδάσκει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Πανεπιστημίου Ρεθύμνου)


ΠΑΦΟΣ
Δευτέρα  11-4-2011   ΣΤ’ Δημοτικό Σχολείο Πάφου
5:00 -7:30 μ.μ

                Δηλώσεις: ● Μαρία Φιλιππίδου     - 99527044  mariaphilippidou@cytanet.cy
                                    ● Άντρη Κωμοδρόμου  - 99533277
                                    ● Θεοδώρα Νικοδήμου  - 99412488
                                    




 
ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ
Τρίτη 12-4-2011  Γ’ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας  
5:00 – 7:30 μ.μ
                               


                Δηλώσεις: ● Λουίζα Σόλου Πιττάκαρα  - 99775764 - lpittakara@cytanet.com.cy
                                    ● Στέλλα Γαβριήλ                    - 99331661
                                    ● Φανούλα Μανδρίτη              - 99344902
                                    ● Κύπρος Σάντης                     - 99874770  - kesanti@cytanet.com.cy


ΜΟΝΟ ΓΙΑ 35 ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΑΡΧΙΑ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: ΜΕΧΡΙ 10/4/11        ΤΙΜΗ: €20

          ΣΗΜ: ● Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας για τα 35 άτομα που θα  συμμετάσχουν σε κάθε
                         επαρχία.
                     ● Στο χώρο των συνεδρίων θα διατίθενται προς πώληση τα βιβλία του κ. Μ. Φιλιππάκη.
                     ● Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.
                                                                                               
Διοργανωτής:
                               Αγωνιστική Συνεργασία Προοδευτικής Αγώνα

Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ : Μια νέα διάσταση στο σύγχρονο και δημιουργικό σχολείο - Το θέατρο ως εναλλακτική πρόταση αγωγής στη Δημοτική - Προδημοτική Εκπαίδευση

Η ΠΟΕΔ διοργανώνει στην Πάφο το Δ’ Παγκύπριο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Δασκάλων και Νηπιαγωγών.  Το συνέδριο θα γίνει το Σάββατο 9 Απριλίου 2011, από τις 9:00 – 17:30, στο Ξενοδοχείο CORAL BEACH και θα έχει ως θέμα:
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ :
Μια νέα διάσταση στο σύγχρονο και δημιουργικό σχολείο -
Το θέατρο ως εναλλακτική πρόταση αγωγής
στη Δημοτική - Προδημοτική Εκπαίδευση
Για καλύτερο προγραμματισμό του Συνεδρίου, παρακαλούμε τους συναδέλφους που ενδιαφέρονται να πάρουν μέρος σ’ αυτό να το δηλώσουν συμπληρώνοντας απαραίτητα τη δήλωση συμμετοχής, καθώς και τη δήλωση επιλογής των εργαστηρίων, που επισυνάπτεται, και αποστέλλοντάς την στα Γραφεία της ΠΟΕΔ μέχρι την 4η Απριλίου 2011. (FAX-22817599).
Το μεσημέρι, 9 Απριλίου 2011, η Οργάνωση θα δεξιωθεί τους φιλοξενούμενούς της και τους συνέδρους, στο χώρο του Ξενοδοχείου.

Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

Παγκόσμια Ημέρα θεάτρου.

Ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου καθιερώθηκε το 1962 από το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου (Δ.Ι.Θ.).  Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 27 Μαρτίου από την παγκόσμια θεατρική κοινότητα.

Το Εκτελεστικό Συμβούλιο του Δ.Ι.Θ. επιλέγει κάθε φορά μια διεθνώς αναγνωρισμένη προσωπικότητα του θεάτρου από μια χώρα-μέλος για να γράψει το μήνυμα, το οποίο διαβάζεται σε όλα τα θέατρα και μεταδίδεται από τα Μ.Μ.Ε σε όλον τον κόσμο.

Κατά καιρούς μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου έχουν γράψει οι: Ζαν Κοκτώ, Άρθουρ Μίλλερ, Λώρενς Ολίβιε, Ζαν Λουί Μπαρώ, Πήτερ Μπρουκ, Πάμπλο Νερούδα, Ευγένιος Ιονέσκο, Λουκίνο Βισκόντι, Μάρτιν Έσλιν, Ιάκωβος Καμπανέλλης, Αριάν Μνουσκίν, Ρομπέρ Λεπάζ, Αουγκούστο Μποάλ, Τζούντι Ντεντς κ.ά.
Φέτος το μήνυμα έγραψε η ηθοποιός, συγγραφέας και πανεπιστημιακός Jessica A. Kaahwa από την Ουγκάντα.
Το μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου είθισται να διαβάζεται σε κάθε θέατρο πριν από την παράσταση της 27ης Μαρτίου.

Το θέατρο στην υπηρεσία της ανθρωπότητας, Jessica A. Kaahwa, Uganda
Η σημερινή συνάθροιση απεικονίζει στην πραγματικότητα την τεράστια δύναμη που έχει το θέατρο να κινητοποιεί τις κοινότητες και να γεφυρώνει τα χάσματα.
‘Εχετε ποτέ σκεφτεί το θέατρο σαν ένα δυνατό εργαλείο στην υπηρεσία της ειρήνης και της συμφιλίωσης; Όσο τα έθνη σπαταλούν κολοσσιαία χρηματικά ποσά για ειρηνευτικές αποστολές σε περιοχές βίαιων συγκρούσεων σε όλο τον κόσμο, ελάχιστη προσοχή θα δίνουμε στο θέατρο ως μια και μοναδική εναλλακτική λύση για την αλλαγή και τη διαχείριση των κρίσεων. Πώς μπορούν οι πολίτες της μητέρας γης να κατακτήσουν παγκόσμια ειρήνη όταν τα εργαλεία που χρησιμοποιούν προέρχονται από εξωτερικές και φαινομενικά κατασταλτικές δυνάμεις;

Το θέατρο διεισδύει με λεπτό τρόπο στην ανθρώπινη ψυχή που την κυριεύει ο φόβος και η καχυποψία αλλάζοντας την εικόνα που έχει κανείς για τον εαυτό του και ξεδιπλώνοντας για τον καθένα, και συνεπώς για την κοινότητα, έναν κόσμο δυνατοτήτων. Δίνει νόημα στις καθημερινές πραγματικότητες προλαβαίνοντας ένα αβέβαιο μέλλον. Εμπλέκεται με την πολιτική των ανθρώπινων καταστάσεων με τρόπο απλό και άμεσο. Επειδή είναι περιεκτικό, το θέατρο παρουσιάζεται ως μια εμπειρία ικανή να ξεπεράσει προηγούμενες παρανοήσεις.
Επιπλέον, το θέατρο αποτελεί αποδεδειγμένο μέσο για την έκφραση και την προώθηση συλλογικών ιδεών για τις οποίες όλοι είμαστε πρόθυμοι να πολεμήσουμε όταν καταπατούνται.

Προκειμένου να μπορούμε να προσδοκούμε ένα ειρηνικό μέλλον πρέπει να ξεκινήσουμε χρησιμοποιώντας ειρηνικά μέσα· μέσα που αναζητούν την κατανόηση, το σεβασμό και την αναγνώριση της συνεισφοράς κάθε ανθρώπου στην υπόθεση της συνεργασίας για την ειρήνη. Το θέατρο αποτελεί εκείνη την καθολική γλώσσα μέσω της οποίας μπορούμε να προωθήσουμε μηνύματα ειρήνης και συμφιλίωσης.
Με την ενεργή συμμετοχή το θέατρο ενώνει πολλούς ανθρώπους που είναι έτοιμοι να αποδομήσουν προηγούμενες αντιλήψεις και, με αυτόν τον τρόπο, δίνει στον καθένα ξεχωριστά την ευκαιρία να ξαναγεννηθεί προκειμένου να πάρει αποφάσεις βασισμένες στην γνώση και στην πραγματικότητα που αποκαλύπτεται εκ νέου μπροστά του. Για να ευημερήσει το θέατρο, ανάμεσα σε άλλες μορφές τέχνης, πρέπει να κάνουμε ένα τολμηρό βήμα προς τα μπρος και να το ενσωματώσουμε στην καθημερινή ζωή, η οποία αντιμετωπίζει κρίσιμα θέματα συγκρούσεων και ειρήνης. 
Αναζητώντας την κοινωνική αλλαγή και την αναδόμηση των κοινοτήτων, θα συναντήσουμε το θέατρο σε εμπόλεμες περιοχές και σε λαούς που πάσχουν από χρόνια φτώχεια ή ασθένειες. Ο αριθμός επιτυχημένων παραδειγμάτων ολοένα αυξάνεται· παραδείγματα στα οποία το θέατρο κινητοποιεί το κοινό για τη γνώση και για τη βοήθεια των τραυματιών μετά από τον πόλεμο.

Πολιτιστικές πλατφόρμες, όπως το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου, στοχεύουν στην εδραίωση της ειρήνης και της φιλίας μεταξύ των λαών και ήδη βρίσκονται σε εφαρμογή.
Αποτελεί συνεπώς παρωδία να μένουμε σιωπηλοί σε καιρούς όπως οι δικοί μας, γνωρίζοντας την δύναμη του θεάτρου, και να αφήνουμε αυτούς που χειρίζονται όπλα και που εκτοξεύουν βόμβες να παίζουν το ρόλο των ειρηνοποιών του κόσμου. Πώς μπορούν τα εργαλεία της αποξένωσης να αποκτούν διπλό ρόλο ως όργανα ειρήνης και συμφιλίωσης;
Σας προκαλώ αυτήν την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου να σκεφτείτε αυτήν την προοπτική και να εφαρμόσετε το θέατρο ως καθολικό εργαλείο, διαλόγου, κοινωνικής μεταμόρφωσης και αλλαγής.
Μπορεί τα Ηνωμένα Έθνη να δαπανούν κολοσσιαία χρηματικά ποσά σε ειρηνευτικές αποστολές σε όλον τον κόσμο με τη χρήση των όπλων, όμως το θέατρο είναι αυθόρμητο, ανθρώπινο, λιγότερο δαπανηρό και μια εναλλακτική λύση κατά πολύ περισσότερο δυνατή.

Μπορεί να μην είναι η μόνη απάντηση που θα φέρει την ειρήνη, ωστόσο το θέατρο θα μπορούσε να αποτελέσει ουσιαστικό εργαλείο στις ειρηνευτικές αποστολές.  

Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011

Θεατρική Παράσταση "Ιδιωτικές Ζωές", Συνεργασία Προοδευτικής με Ε.Θ.Α.Λ.-ΛΕΥΚΩΣΙΑ

Αφίσα Θεατρικής Παράστασης

Η Προοδευτική Κίνηση Δασκάλων και Νηπιαγωγών προσφέρει στους εκπαιδευτικούς επιχορηγημένα εισιτήρια για τις παραστάσεις της Ε.Θ.Α.Λ., "Ιδιωτικές Ζωές". Τα εισιτήρια προσφέρονται στην τιμή των 10 ευρώ αντί 15 ευρώ που είναι η κανονική τιμή και ισχύουν για οποιαδήποτε παράσταση της ΕΘΑΛ, σε Λεμεσό και Λευκωσία, φτάνει να γίνει κράτηση στο θέατρο, στο τηλέφωνο 25877827. 

Παραστάσεις:
Λεμεσός :
12,18,19, 25 και 26 Μαρτίου 2011, στις 8.30μ.μ.
Κυριακή 13, 20, 27 Μαρτίου 2011, στις 6.30μ.μ.
Τεχνοχώρος ΕΘΑΛ, τηλ. 25 877 827

Λευκωσία:
Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011 στις 8.30 μ.μ.
Τρίτη 29 Μαρτίου 2011 στις 8.30μ.μ.
Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011 στις 8.30μ.μ.
Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011 στις 8.30μ.μ.
Νέα Σκηνή ΘΟΚ

Προμηθευτείτε έγκαιρα εισιτήρια



Συντελεστές :
Μετάφραση: Χριστίνα Μπάμπου Παγκουρέλη
Σκηνοθεσία: Μαγδαλένα Ζήρα
Σκηνικά / Κοστούμια: Εδουάρδος Γεωργίου
Μουσική Επιμέλεια: Γιώργος Κολιάς
Σχεδιασμός Φωτισμού: Καρολίνα Σπύρου
Πρωταγωνιστούν:
Αχιλλέας Γραμματικόπουλος – Έλιοτ
Σοφία Καλλή – Αμάντα
Νίκος Νικολαίδης – Βίκτωρ
Ελίζα Πατσαλίδου – Σύμπιλ
Μαριλένη Σταύρου – Λουίζ



Κωμωδία του σπινθηροβόλου προπολεμικού Βρετανού συγγραφέα για το παράλογο του ...έρωτα, γραμμένη στα 1930... Δυο χωρισμένοι και ξαναπαντρεμένα ζευγάρια  συναντιούνται και ανασυνθέτουν  την ήδη ανασυντεθειμένη ζωή τους, δηλαδή: ο Έλιοτ και η Αμάντα παίρνουν διαζύγιο, παντρεύονται άλλους, φεύγουν για το μήνα του μέλιτος, το ίδιο βράδυ ξανασυναντιούνται σε διπλανά μπαλκόνια στο ίδιο ξενοδοχείο και το σκανε μαζί για να... ξαναζήσουν τον έρωτά τους.

Κοινοποίηση Υπηρεσιακών Εκθέσεων και Αξιολογήσεων (βαθμολογία)

Ανακοίνωση ΟΕΛΜΕΚ :

Έχουν δημοσιευθεί στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011 (ΑΡ. 4481), οι νέοι Τροποποιητικοί Κανονισμοί (Κ.Δ.Π. 73/2011) περί Εκπαιδευτικών Λειτουργών (Επιθεώρηση και Αξιολόγηση).

Οι Κανονισμοί αυτοί οι οποίοι προέκυψαν μετά τα έντονα διαβήματα της Οργάνωσής μας προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Κράτους (Γεν. Εισαγγελέα, Επίτροπο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ΥΠΠ, Βουλή), και την απαίτησή μας για πλήρη διαφάνεια στις υπηρεσιακές εκθέσεις / αξιολογήσεις, έχουν αναρτηθεί στην Ιστοσελίδα της Οργάνωσής μας για ενημέρωσή σας και σε γενικές γραμμές προνοούν:

α)       Το περιεχόμενο της συνήθους εκθέσεως (Έκθεση Διευθυντή) και την Ειδική Έκθεση (Έκθεση Επιθεωρητή) θα κοινοποιείται (ταχυδρομικώς) σε κάθε ενδιαφερόμενο εκπαιδευτικό λειτουργό μέχρι τις 15 Οκτωβρίου.

β)       Ο εκπαιδευτικός λειτουργός μπορεί με ένστασή του, μέσα σε 21 ημέρες από την ημερομηνία κοινοποίησης, να ζητήσει αναθεώρηση της βαθμολογίας του.

γ)       Αν υπάρχει πρόθεση για διατύπωση δυσμενούς κρίσης στις εκθέσεις, ενημερώνεται ο εκπαιδευτικός και του παρέχεται η ευκαιρία να ακουστεί και να υποβάλει τις παραστάσεις του, προτού ληφθεί η τελική απόφαση η οποία του κοινοποιείται γραπτώς.

δ)       Λαμβάνεται πρόνοια, ώστε δυο τουλάχιστον μέλη της ομάδας αξιολόγησης (τριμελές κλιμάκιο), να συνεχίζουν να υπηρετούν κατά το σχολικό έτος που ακολουθεί τη σύνταξη της έκθεσης.

Με τη δημοσίευση των Κανονισμών αυτών, οι εκπαιδευτικοί έχουν πλέον και το δικαίωμα πρόσβασης στους φακέλους τους με τις υπηρεσιακές εκθέσεις / αξιολογήσεις που βρίσκονται στην Ε.Ε.Υ.

Οι εξελίξεις αυτές, τόσο της κοινοποίησης των εκθέσεων όσο και της πρόσβασης στους φακέλους με τις υπηρεσιακές εκθέσεις που βρίσκονται στην Ε.Ε.Υ., χαρακτηρίζονται ως θετικές, αφού ικανοποιούνται δυο σημαντικά συνδικαλιστικά αιτήματα της Οργάνωσής μας, τα οποία έχουν άμεση σχέση με διαφανείς διαδικασίες, τις οποίες απαιτούσαμε εδώ και πολλά χρόνια.
ΟΕΛΜΕΚ 16/03/2011

"Η βία που εκδηλώνεται στην κοινωνία. Ο Σεβασμός - Η Ευθύνη - Η Αλληλεγγύη"

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011, ώρα 1900 στην αίθουσα του Α΄Λυκείου
Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Πάφου.
Εκδήλωση Επαρχιακού Γραφείου Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (Μέσης και Δημοτικής) Πάφου 
και Αστυνομίας Κύπρου.

Πρόσκληση

Εκπαιδευτικό Συνέδριο- Η διδασκαλία της γλώσσας: Πρώτη Γραφή και Ανάγνωση σύμφωνα με τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα

Σάββατο, 9 Απριλίου 2011,
Αίθουσα Εκδηλώσεων Ιεράς Μητρόπολης Λεμεσού
9:00π.μ.-12:30μ.μ. (9:00π.μ. - 9:30π.μ. εγγραφές)
 

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

«Ζεσταίνουμε το αβγό του φιδιού»

Με εμφανή ακόμα τα σημάδια της βίαιης επίθεσης, ο κ. Μιχάλης Τσιάκκας κάνει έκκληση προς τους αρμόδιους να περιορίσουν τα φαινόμενα ρατσιστικής βίας, όσο είναι ακόμα νωρίς. «Δέρνουν ανυπεράσπιστους πολίτες και δεν έχει τιμωρηθεί κανείς», είπε στον «Π».



Συναντήσαμε τον κ. Μιχάλη Τσιάκκα μεσημέρι, στη μέση της Λήδρας, μπροστά στο τραπεζάκι που πουλάει λαχεία. Ήταν εκεί από τις οχτώ, η ώρα είχε πάει δωδεκάμιση κι είχε βγάλει μονάχα 5,5 ευρώ μεροκάματο, όμως δεν παραπονιέται - του αρκεί να τα βγάζει πέρα απλώς και να σπουδάζει τις δυο κόρες του που ’ναι φοιτήτριες στην Αθήνα.

Η μία ασκούμενη δικηγόρος κι η άλλη φοιτήτρια στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παραπάνω από χρήματα, ο κ. Μιχάλης έχει να τους μεταδώσει τις ιδέες του και για την αγάπη του για τον άνθρωπο. «Τα κορίτσια μου τα γαλούχησα και τα μεγάλωσα πάντα με γνώμονα τις πανανθρώπινες αξίες. Δεν τα δηλητηρίασα με θρησκείες, με ιδεολογήματα. Πάντα με γνώμονα το γεγονός ότι όλοι οι άνθρωποι σ’αυτό τον πλανήτη έχουν δικαίωμα στη ζωή. Αυτό πρέπει να υπερασπιζόμαστε, τη ζωή και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Όταν έφυγαν να σπουδάσουν, τους είπα ’δεν έχω τίποτα, ούτε λεφτά, ούτε τίποτα. Αλλά θα σας δώσω με όλη μου τη δύναμη μια συμβουλή: Να μορφωθείτε. Να μην γίνετε σαν κι εμένα, είμαι σκλάβος’. Έχω πέσει από από σκαλωσιά, πέμπτο όροφο στο μεροκάματο, και τι δεν έκανα στην ζωή μου για να μεγαλώσω αυτά τα παιδιά. Δεν δέχομαι όμως το φασισμό, γιατί αυτοί όλοι είναι αδέρφια μου. Δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε - μόνο τις αλυσίδες μας, αυτές που μας δένουν σε μια μίζερη ζωή», λέει.

Η επίθεση στη Λήδρας

Για αυτές του τις ιδέες, το περασμένο Σάββατο ο 62χρονος λαχειοπώλης δέχθηκε επίθεση στη Λήδρας. Μέρα μεσημέρι, σε ένα παράδρομο του μεγάλου πεζόδρομου, από ομάδα ατόμων που, σύμφωνα με μάρτυρες που είδαν επιτόπου το σκηνικό, έφεραν διακριτικά του ΕΛΑΜ. Η φασαρία ξεκίνησε λίγο νωρίτερα, όταν ομάδα έξι-εφτά νεαρών που μοίραζαν φυλλάδια του ΕΛΑΜ, τον ρώτησαν αν είναι υπέρ ή κατά των μεταναστών. «Μ’ αυτή τη λογική ρε παιδιά, τους είπα, πρέπει να φύγουν κι οι Κυπραίοι από την Αγγλία, από την Αμερική, τον Καναδά, οι Έλληνες από τη Γερμανία, το Βέλγιο ή την Αυστραλία. Αυτό είναι το πρόβλημά μας σήμερα; Έχουμε ένα σωρό άλλα προβλήματα να ασχοληθούμε», περιγράφει ο κ. Μιχάλης.
«Ε, και γιατί να το πω αυτό, έπεσαν πάνω μου. Φορούσα και κόκκινα, που τους ερεθίζουν. Ήταν 6-7 κι έκαναν κίνηση να μου επιτεθούν, αλλά πήγαν πίσω, γιατί έκανα εγώ πως θα έπαιρνα αλυσίδα, που ’χω δεμένο το τραπεζάκι μου. Εγώ είμαι 62 χρονών αλλά το λέει η καρδιά μου, δεν φοβάμαι. Η ζωή με γαλούχησε έτσι που ξεπέρασα το αίσθημα του φόβου, δεν φοβάμαι τίποτα, ούτε θεό ούτε διάολο. Φοβήθηκαν αυτοί κι έκαναν πίσω». Κι έπειτα, όταν ανέβηκε στη μοτοσυκλέτα του για να βρει τη γυναίκα του, να τον αντικαταστήσει για το μεσημβρινό του διάλειμμα, ένας από αυτούς τον χτύπησε στο πρόσωπο. «Τους έδωσα κι εγώ με το κράνος, αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να έπαθαν. Εγώ έπαθα ζημιά», λέει, με εμφανές ακόμα το σημάδι στο μέτωπο από το χτύπημα και μελανιασμένο το αριστερό του μάτι.



Το αβγό του φιδιού

Την ίδια μέρα έκανε καταγγελία στην αστυνομία, όμως ακόμα δεν έχουν βρεθεί οι θύτες, κι ας ήταν η επίθεση μεσημέρι Σαββάτου σε πολυσύχναστο δρόμο της πρωτεύουσας, ενώπιον μαρτύρων. Ο ίδιος τώρα φωνάζει, όσο είναι ακόμα νωρίς, να προλάβουμε τέτοια φαινόμενα. «Η Κύπρος δεν έχει ανάγκη πια από τέτοια φαινόμενα. Έχει ανάγκη από εθνική ομοψυχία, όλοι μαζί να δούμε πώς θα απελευθερωθεί αυτός ο τόπος. Δεν έχει ανάγκη τον φασίστα με τα καπρίτσια του και τις βλακείες του, τις ξενόφερτες». Εξάλλου ο κ. Μιχάλης έχει ζήσει το φασισμό κι απ’ την ανάποδη μεριά, όταν μετανάστης στη Γερμανία, του επιτέθηκε ένας άντρας στο τρένο, ζητώντας του αυστηρά να βγει έξω. «Πήγα να του χιμήξω και φάνηκε δειλός κι έφυγε. Μες στο τρένο, η ώρα μία, δούλευα εγώ σε μια οικοδομή και την επισκεύαζα μόνος μου κι έφευγα στη μία-δύο το πρωί και γυρνούσα στο σπίτι που μου ’χαν παραχωρήσει. Πρέπει πλέον να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορούν να περνούν τα διάφορα σοβαρά θέματα στο ντούκου και να τα αφήνουν στην τύχη. Υπάρχουν συγκεκριμένες δυνάμεις που αντιστρατεύονται την ελευθερία των άλλων ανθρώπων. Υπάρχουν συγκεκριμένες δυνάμεις που πλασάρουν φασισμό. Και βία. Χωρίς λόγο και αιτία. Δέρνουν ανυπεράσπιστους πολίτες, ανυπεράσπιστους μετανάστες, μικρά παιδιά, γυναίκες και δεν έχει τιμωρηθεί κανείς απ’ αυτούς. Το κράτος, η πολιτεία τι κάνει; Αδρανεί, δεν κινείται. Βρίσκεται σε κατάσταση υπνηλίας. Ο κόσμος, η κοινωνία, πρέπει να αντιδράσει. Ας πάψει να εκτρέφει το αβγό του φιδιού. Το εξέθρεψαν και στη Γερμανία και το αποτέλεσμα ήταν να καταστραφεί ένα μεγάλο μέρος της Ευρώπης, να υπάρχουν εκατομμύρια εκατόμβες νεκρών και να βγαίνουν τώρα οι μετεμψυχώσεις του Χίτλερ να αλωνίζουν τους δρόμους και να χτυπούν κόσμο», λέει.

Όσοι τους στηρίζουν

Κι έπειτα, για τον κ. Μιχάλη, ευθύνες δεν έχουν μόνο οι θύτες, «είναι άτομα με βρόμικα ένστικτα, εμπαθή, που βγάζουν τα υπαρξιακά τους προβλήματα μέσω της βίας», αλλά κι όσοι τους στηρίζουν. «Έχουν και δασκάλους, ο Αρχιεπίσκοπος γιατί τους χρηματοδοτεί όσο διαδίδεται; Αφού βγήκε και τους εκθείασε. Ο Αρχιεπίσκοπός μας. Αυτός που πρέπει να κρατάει όλο το λαό ενωμένο, εκθείασε το φασισμό. Αλλά τι να περιμένεις από έναν άνθρωπο που βγήκε με φασιστικές διαδικασίες; Εκλογές στις οποίες η ψήφος του λαού μπήκε στη γωνία κι εκλέχθηκε από τους εγκάθετους στα μοναστήρια», καταλήγει.

ΧΡΥΣΤΑ ΝΤΖΑΝΗ

Πηγή: Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΗΣ»

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΠΕΝΘΟΥΣ η εκδήλωση αφιέρωμα στον Νίκο Καββαδία

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΒΒΑΔΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ - ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ Η ΕΔΟΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ - ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ  ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 19/3 ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΠΕΝΘΟΥΣ.

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Αλλαγή χώρου διεξαγωγής συνεδρίου "Δημιουργικό και Χαρούμενο Σχολείο : Οικοδομώντας μια νέα Εποχή"

Η Αγωνιστική Συνεργασία Προοδευτικής Αγώνα ενημερώνει τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που θα συμμετάσχουν στο συνέδριο "Δημιουργικό και Χαρούμενο Σχολείο : Οικοδομώντας μια νέα Εποχή", το Σάββατο 19 Μαρτίου 2011 στη Λεμεσό, ότι το συνέδριο θα διεξαχθεί στο ΚΖ΄ (27ο) Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού και όχι στο Β΄Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αθανασίου.

Εγγραφές Συνεδρίου 0900-0930.
Περισσότερες Πληροφορίες : Μάριος Ρήγας 99423223

Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

Μείωση διδακτικού χρόνου: Ο μηδενισμός προσβάλλει το σύνολο των εκπαιδευτικών

 Απόστολος Σκουρουπάτης, Μέλος Δ.Σ.ΠΟΕΔ.

Συνάδελφοι, 

Οι ανυπόστατοι ισχυρισμοί που προβάλλονται το τελευταίο διάστημα από ΔΗΚΙ και ΑΚΙΔΑ, πως δήθεν διερχόμαστε τη χειρότερη τριετία σε σχέση με τις συνδικαλιστικές κατακτήσεις της ΠΟΕΔ, προσβάλλουν πρώτιστα όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΟΕΔ, αλλά και το σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, ο εκπαιδευτικός κόσμος παραμένει απαθής μπροστά σε μια πρωτοφανή αδράνεια της ΠΟΕΔ, αλλά και σε μια αντι-εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, η οποία, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς τους, αγνοεί παντελώς το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών. 

Αν και κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να μηδενίζουμε τα πάντα και ταυτόχρονα να απαξιώνουμε την   αρουσία της ΠΟΕΔ την τελευταία τριετία, για χάριν προεκλογικών σκοπιμοτήτων
Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι αυτά που κερδίσαμε τα κέρδισε η ΠΟΕΔ με τη δράση της, ενώ κάποιος άλλος μπορεί να ισχυριστεί ότι μας τα έδωσε η κυβέρνηση αναγνωρίζοντας το έργο μας. Αυτό που μετρά στο τέλος της ημέρας είναι το αποτέλεσμα και αν οι εκπαιδευτικοί απολαμβάνουν αυτά που κερδήθηκαν ή δόθηκαν στον κλάδο.

Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΖΗΜΙΟΓΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ Η ΣΤΑΣΗ ΠΑΔΕΔ – ΑΚΙΔΑ – ΔΗΚΙ ΣΤΗΝ ΠΟΕΔ

H Παγκύπρια Κίνηση Δασκάλων-Νηπιαγωγών Αγωνιστική Συνεργασία Προοδευτικής-Αγώνα, καταγγέλλει για μια ακόμη φορά την απαράδεκτη και ζημιογόνα στάση που τηρούν στη διαχείριση των διαφόρων προβλημάτων του κλάδου οι κινήσεις ΠΑΔΕΔ- ΑΚΙΔΑ-ΔΗΚΙ.  Απαράδεκτη, γιατί δεν εφαρμόζουν αυτά που αποφασίζουν και ζημιογόνα, γιατί επιμένουν να κρατούν στο προσκήνιο τα εκκρεμούντα αιτήματα για λόγους προεκλογικής εκμετάλλευσης και μόνο, αποφεύγοντας να ασχοληθούν σοβαρά με τα μεγάλα κεφάλαια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, όπως είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, το νέο σχέδιο Αξιολόγησης και τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα.

Με την αλλοπρόσαλλη στάση τους πλήττουν το γόητρο και το κύρος της ΠΟΕΔ, αφού στο Δ.Σ στις 10/3/11 παρ’ όλο ότι απέρριψαν τις προτάσεις του Υπ. Παιδείας για τα εκκρεμούντα αιτήματα του κλάδου, δεν τόλμησαν να εφαρμόσουν την προηγούμενη δέσμευση τους για λήψη δυναμικών μέτρων. Έχουμε τη γνώμη ακόμη, ότι η επιμονή τους στην κατάργηση των συνεδριών προσωπικού αποτελεί ολέθριο σφάλμα και πιθανόν να οδηγήσει σε λύσεις που θα ζημιώσουν και την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ως μια σοβαρή και υπεύθυνη Κίνηση, τοποθετήθηκε υπέρ της απόσυρσης των μέτρων με την προοπτική της επαναφοράς τους το Σεπτέμβρη σε περίπτωση που δεν υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις του Υπουργείου. Τόνισε ότι με βάση το σημερινό οικονομικό πλαίσιο οι δεσμεύσεις του Υπουργείου είναι ικανοποιητικές. Η απάντηση του Υπουργείου μπορούσε να γίνει αποδεκτή και με μικρές διευκρινήσεις και ξεκαθάρισμα κάποιων σημείων, να  γινόταν εφικτό να ικανοποιηθεί ένας μεγάλος αριθμός των αιτημάτων μας, έτσι ώστε να μπορέσει και η ΠΟΕΔ να ασχοληθεί σοβαρά με τα μεγάλα ζητήματα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.Σε καμιά περίπτωση και με κανένα τρόπο , κανένα αίτημα δεν αποψιλώνεται αλλάζοντας τη στρατηγική διεκδίκησης του όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν.

Ταυτόχρονα η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ δήλωσε και δηλώνει, την εμμονή της στη στήριξη της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Η εκτόξευση απειλών χωρίς αντίκρισμα από τις άλλες κινήσεις για αποχώρηση από το διάλογο για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, αποτελούν μιαν εντελώς λανθασμένη πολιτική, η οποία πλήττει το κύρος και την αξιοπρέπεια της Οργάνωσης και στερείται κάθε σοβαρότητας.  

Εμείς δηλώνουμε απερίφραστα ότι όποια και να ήταν η κυβέρνηση θα είχαμε τη βούληση και την απαίτηση να λαμβάνουμε μέρος σε κάθε μορφή διαλόγου για τα  εκπαιδευτικά θέματα, καταθέτοντας τις απόψεις μας. Κάθε προσπάθεια σύνδεσης των εκκρεμούντων αιτημάτων με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση θα μας βρει απέναντί της.


15/3/11                                                                                
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ - ΑΓΩΝΑ

Κυριακή, 13 Μαρτίου 2011

Εκπαιδευτικό Υλικό για 1η Απριλίου

 Εκπαιδευτικό Υλικό για 1η Απριλίου :
Φύλλο Εργασίας 1η Απριλίου
1η Απριλίου 1955
Χρονικό του αγώνα
Φυλακισμένα μνήματα
Πρώτη Απριλίου 1955
Παιδιά στον αγώνα
Κέρφιου
Επιστολή Μ.Καραολή
Αγώνας 1955-59
΄Ορκος της EOKA
Χρόνια ηρωϊκά του 55 - Κωνσταντινίδης
Του Βαγορή - Παράσχου
Τα φυλακισμένα μνήματα - Χρυσάνθης
Στους ήρωες της ΕΟΚΑ - Ναθαναήλ
Στο Χαράλαμπο Μούσκο
ΣΤΟ ΦΩΤΗ ΠΙΤΤΑ - Χρυσάνθης
Πρώτη τ' Απρίλη
Πρώτη τ' Απρίλη
Ποίημα της Αντωνούς
Στο Μούσκο
Το τελευταίο τριο απαγχονισμού
Μόνο η λευτεριά
Μοιρολόγημα της μητέρας του Γρηγόρη
Μόδεστος ο Πρωτομάρτυρας
ΜΑΡΚΟΣ ΔΡΑΚΟΣ - Χρυσάνθης
Μάρκος Δράκος
Κατακαλόκαιρο φτεράκιαζαν...
Θα πάρω μια ανηφοριά
Η μπαλάντα του Γρηγόρη Αυξεντίου
Η Κυπριώτισσα μάνα
Ευαγόρας Παλληκαρίδης
Ευαγόρας Παλληκαρίδης
Ένα σύνθημα στον τοίχο
Γρηγόρης Αυξεντίου
Γρηγόρης Αυξεντίου
Γρηγόρης Αυξεντίου
Ευαγόρας Παλληκαρίδης
Ο καβαλάρης τ' ουρανού Γρηγόρης Αυξεντίου
Μνήμη Γρηγόρη Αυξεντίου
Η ζωή και η θυσιά του Γρηγόρη Αυξεντίου
Εις μνήμη Γρηγόρη Αυξεντίου
Γρηγόρης Αυξεντίου
Λίγα λόγια στους μαθητές μου
Χρίστος Σαμάρας
Χαράλαμπος Πεττεμερίδης
Χαράλαμπος Μούσκος
Φώτης Πίττας
Στυλιανός Λένας
Στέλιος Μαυρομμάτης
Πέτρος Γιάλλουρος
Πετράκης Κυπριανού
Παναγιώτης Τουμάζου
Μόδεστος Παντελή
Μιχαλάκης Παρίδης
Μιχαλάκης Καραολής
Μάρκος Δράκος
Κυριάκος Μάτσης
Ηλίας Παπακυριακού
Αντρέας Σουρουκλής
Αντρέας Κάρυος
Αντρέας Ζάκος

Εκπαιδευτικό Υλικό για 25η Μαρτίου

Εκπαιδευτικό Υλικό για 25η Μαρτίου :

Φύλλο Εργασίας 25ης Μαρτίου
Σημαίες Επανάστασης
Ποιήματα για την 25η ΜΑΡΤΙΟΥ
Οι αγωνιστές του 1821
Ύμνος εις την Ελευθερίαν
ΤΟ ΘΥΜΩΜΕΝΟ ΚΑΡΑΒΙ - Παπαντωνίου
Το ευζωνάκι
Τα ψάρια της ζωοδόχου πηγής - Βυζηινός
Τα Πρώτα Τραγουδήματα του Εικοσιένα
ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ - Μαραγκός
Ο Δικέφαλος - Δροσίνης
Ευαγγελισμός Βαλαωρίτης
Ελεύθεροι πολιορκημένοι - Σολωμός
Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
Εικοστή πέμπτη Μαρτίου - Βαλαωρίτης
Από τον Ύμνο εις την Ελευθερία
ΑΛΩΣΙΣ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΑΣ
25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 - Σπεράντζας
Ο λόγος στην Πνύκα - Θ. Κολοκοτρώνη
Α. Υψηλάντη - Να υψώσωμεν ...

www.proodeftikidask.com

Αγορά Υπηρεσιών από Εκπαιδευτές για Προγράμματα ΖΕΠ.

Αιτήσεις μέχρι 18/3

ΠΡΟΚHΡYΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΚΤ07/10
Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού διενεργεί διαγωνισμό για την Αγορά Υπηρεσιών από Εκπαιδευτές, οι οποίοι δύνανται να κληθούν να διδάξουν στα Προγράμματα Δημιουργικής Απασχόλησης και Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο «Πρόγραμμα κατά της Πρόωρης Εγκατάλειψης του Σχολείου, της Σχολικής Αποτυχίας και της Παραβατικότητας σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ)».
Αντικείμενο του διαγωνισμού αποτελεί η Αγορά Υπηρεσιών από Εκπαιδευτές για τη Διδασκαλία των Προγραμμάτων δημιουργικής απασχόλησης και ενισχυτικής διδασκαλίας στο «Πρόγραμμα κατά της Πρόωρης Εγκατάλειψης του Σχολείου, της Σχολικής Αποτυχίας και της Παραβατικότητας σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ)». Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τις απαιτήσεις του διαγωνισμού θα ενταχθούν σε μητρώο, από το οποίο δύνανται να κληθούν να διδάξουν στο πιο πάνω αναφερόμενο πρόγραμμα στα εξής θέματα για διδασκαλία:
- Θέατρο
- Τέχνη
- Φυσική Αγωγή
- Οικιακή Οικονομία
- Δημοσιογραφία
- Μουσική
- Πληροφορική
- Ελληνικά
- Μαθηματικά
- Ξένες Γλώσσες (Ρωσικά, Ρουμάνικα, Βουλγάρικα, Γεωργιανά, Αραβικά, Τουρκικά).
Συγκεκριμένα, αντικείμενο της Σύμβασης αποτελεί:
1. Η διδασκαλία ή/και προσφορά υπηρεσιών σύμφωνα με το περιεχόμενο και το χρονοδιάγραμμα του κάθε Προγράμματος.
2.  Η καταγραφή δραστηριοτήτων που εμπλέκονται στα πλαίσια των προγραμμάτων δημιουργικής απασχόλησης και της ενισχυτικής διδασκαλίας και ενημέρωσης της σχολικής μονάδας.
3. Η ετοιμασία εξαμηνιαίων εκθέσεων για τις δραστηριότητες.
 4.  Η ετοιμασία εξαμηνιαίων απολογιστικών εκθέσεων για τις δραστηριότητες.
5. Η επίβλεψη εργασιών χωρίς επιπρόσθετη αμοιβή.
6. Η συνεργασία με τους υπευθύνους του προγράμματος των σχολείων ΖΕΠ.
7. Η τήρηση και ενημέρωση εγγράφων (παρουσιολόγιο, στοιχεία εκπαιδευομένων, κτλ.)
8. Η παράδοση των εγγράφων στους υπευθύνους του προγράμματος των σχολείων ΖΕΠ.
9. Η τήρηση χρονοδιαγραμμάτων όπως αυτά καθορίζονται (π.χ. παράδοση εντύπων).
10. Η ευθύνη προστασίας και ασφάλειας των χώρων στους οποίους διεξάγονται τα προγράμματα καθώς και της υλικοτεχνικής υποδομής των χώρων αυτών.
11. Ο χειρισμός θεμάτων που πιθανόν να προκύψουν κατά τη διάρκεια του Προγράμματος.
12. Εκτέλεση αναγκών του προγράμματος ή/και των σχολικών μονάδων των ΖΕΠ με βάση τις οδηγίες των υπεύθυνων κεντρικών Συντονιστών ΖΕΠ.

Η σύμβαση θα υπογράφεται ξεχωριστά με το κάθε άτομο που κρίνεται ως δικαιούχος και η διάρκεια θα είναι μέχρι και 12 μήνες. Το μητρώο θα έχει ισχύ για χρονικό διάστημα 29 μηνών  από την ημερομηνία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων. Το ύψος της αντιμισθίας για την αγορά υπηρεσιών από τους εκπαιδευτές, ανά χρονική περίοδο μαθήματος διάρκειας 45΄, ανέρχεται στα €16.64.
Δικαίωμα συμμετοχής στο Διαγωνισμό έχουν άτομα που κατέχουν τα ακόλουθα απαιτούμενα προσόντα:
  1. Πανεπιστημιακό δίπλωμα ή τίτλο ή ισότιμο προσόν στα προσφερόμενα θέματα (βλ. Παράγραφος 3.1 εγγράφων διαγωνισμού)
ή
Πτυχίο Δασκάλου/Τμήματος Παιδαγωγικών Δημοτικής Εκπαίδευσης ή Πανεπιστημιακό δίπλωμα ή τίτλο ή ισότιμο προσόν
2.       Πιστοποιημένη (με βάση τα κριτήρια της Επιτροπής Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας) πολύ καλή γνώση Ελληνικής γλώσσας.

Οι Ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλουν την εκδήλωση ενδιαφέροντος τους το αργότερο μέχρι τις 18 Μαρτίου 2011 και ώρα 09:00 στο κιβώτιο προσφορών του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, Γωνία Κίμωνος και Θουκυδίδου, Ακρόπολη, 1434 Λευκωσία.
Για περισσότερες πληροφορίες και έντυπα εκδήλωσης ενδιαφέροντος:
1) http://www.moec.gov.cy/agogi_ygeias/zep/prosfores/ekt0710/ipiresies_ekpaidefton.zip
2) 22806310 ή 25822850 (ωράριο δημόσιας υπηρεσίας)

τα οποία περιλαμβάνουν όλες τισ λεπτομέρειες και τισ αιτήσεις για εκδήλωση ενδιαφέροντος

Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011

Εκπαιδευτικό Συνέδριο ΠΟΕΔ Λεμεσού "Ασφάλεια στο διαδύκτιο"



 
 Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011, 1700-2000. Β΄ Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αθανασίου
Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα "Ασφάλεια στο  Διαδίκτυο"
Η δήλωση σας να φτάσει στο fax 25829055 μέχρι την Πέμπτη 21/3/2011
Αφίσα  

Τοποθέτηση Αγωνιστικής Συνεργασίας Προοδευτικής Αγώνα για τα εκκρεμούντα αιτήματα της ΠΟΕΔ

Η ΠΟΕΔ να στηρίξει τους Μουσικούς άμεσα.

Η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΟΕΔ, στις 11 Φεβρουαρίου 2011, για υιοθέτηση των μέτρων που πρότεινε η Κλαδική Επιτροπή των Μουσικών το 2010, ήρθε λίγο καθυστερημένα ,λόγω της άρνησης της πλειοψηφίας ΠΑΔΕΔ και ΑΚΙΔΑ να τα στηρίξουν από την περσινή χρονιά.

Εν αναμονή του ορισμού συνάντησης της ΠΟΕΔ με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας για συζήτηση του θέματος, έστω και τώρα, η ΠΟΕΔ οφείλει να στηρίξει με όποιο τρόπο μπορεί τα μέλη της, μέχρι να έρθει η ώρα της δικαίωσης μέσω της αναβάθμισης τους στην κλίμακα Α10.

Το ελάχιστο που έχει να κάνει η ΠΟΕΔ είναι να υλοποιήσει άμεσα τη δέσμευση της Εκτελεστικής Γραμματείας προς την Κλαδική Επιτροπή των Μουσικών, για κοστολόγηση του αιτήματος αναβάθμισης.

Η Προοδευτική Κίνηση Δασκάλων και Νηπιαγωγών εκφράζει την αγανάκτησή της γιατί ένα τόσο σημαντικό θέμα, το οποίο αφορούσε τη λήψη απόφασης από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΔ για πραγματοποίηση έρευνας από ανεξάρτητο οίκο για κοστολόγηση του αιτήματος των Μουσικών, δεν έχει συζητηθεί στο σημερινό Διοικητικό Συμβούλιο, ενώ ήταν εγγεγραμμένο θέμα από την Εκτελεστική Γραμματεία. Αποτέλεσμα αυτού, ειναι η δημιουργία μιας άνευ προηγουμένου αδικαιολόγητης καθυστέρησης μέχρι το επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο, για να εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο το ποσό των 4000 ευρώ για πραγματοποίηση της έρευνας-κοστολόγησης του αιτήματος, η οποία αναμένεται να αποδείξει το ελάχιστο για το κράτος κόστος για αναβάθμιση των Μουσικών στην κλίμακα Α10.

Θεωρούμε την κοστολόγηση του αιτήματος απολύτως αναγκαία και εκτιμούμε ότι μια τέτοια κίνηση, η οποία έπρεπε να είχε γίνει πριν από χρόνια, θα αποτελέσει ισχυρό χαρτί στα χέρια της Οργάνωσης για διεκδίκηση του δίκαιου αιτήματος των συναδέλφων.

Ταυτόχρονα, η ΠΟΕΔ οφείλει να στηρίξει τους Μουσικούς και για τα μέτρα που έχουν αποφασιστεί από το Διοικητικό Συμβούλιο. Τα μέτρα πλέον, δεν είναι των Μουσικών, αλλά είναι μέτρα της ΠΟΕΔ. Δεν νοείται μέλη της ΠΟΕΔ, να πιέζουν τους συναδέλφους να παραβούν τα μέτρα, για να παρουσιάσουν χορωδίες εκτός σχολικού χρόνου και χόρου. Δεν νοείται να μην έχει ακόμα κοινοποιηθεί στο Υπουργείο Παιδείας η απόφαση  να μην δέχονται επιθεωρητή στην τάξη τους οι συνάδελφοι. Επιβάλλεται η εκδήλωση συμπαράστασης προς τους συναδέλφους από ολόκληρο τον κλάδο. Και από τη στιγμή που οι συνάδελφοι δεν έχουν καμία προοπτική προαγωγής, η ΠΟΕΔ οφείλει να λύσει το θέμα του επιθεωρητισμού των μουσικών οριστικά. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αξιολογούνται συνάδελφοι που βάση των σχεδίων υπηρεσίας τους δε δικαιούνται προαγωγή.

Γραφείο Τύπου Προοδευτικής Κίνησης Δασκάλων και Νηπιαγωγών
10/03/2011