Έτοιμο δεκασέλιδο προσχέδιο δράσεων για το στόχο της σχολικής χρονιάς
Μάθημα συμβίωσης στην πράξη
Στο διδακτικό υλικό για χρήση στα γνωστικά αντικείμενα, στις δραστηριότητες εντός και εκτός σχολείου και στα έργα υποδομής βασίζονται οι δράσεις που προτείνει το Υπ. Παιδείας για προώθηση του στόχου για ειρηνική συμβίωση Ε/Κ και Τ/Κ
Μάθημα συμβίωσης στην πράξη
Στο διδακτικό υλικό για χρήση στα γνωστικά αντικείμενα, στις δραστηριότητες εντός και εκτός σχολείου και στα έργα υποδομής βασίζονται οι δράσεις που προτείνει το Υπ. Παιδείας για προώθηση του στόχου για ειρηνική συμβίωση Ε/Κ και Τ/Κ
Προτεινόμενα έργα E/K και Τ/ΚΣτον κατάλογο που προκαταρκτικά ετοίμασε το Υπ. Παιδείας περιέχεται διδακτικό υλικό πολλών Ε/Κ και Τ/Κ συγγραφέων και ποιητών που μπορεί να αξιοποιηθεί στα σχολεία. Αναφέρουμε ενδεικτικά τους λογοτέχνες: Ήρα Γενακρίτου (από το βιβλίο «Ο Μάρκος μου κι εγώ» το κεφάλαιο «Το Τουρκάκι»), Νίκος Πενταράς («Γράμμα στο Μεχμέτ»), Κύπρος Τόκας («Οι ψαράδες» από το βιβλίο «Ποιητικά άπαντα του Κύπρου Τόκα»), Αγγελική Μιχαήλ Αγιομαμίτη («Τούρκα αν είμαι μάνα για Ρομιά»), Nese Yasin («Ολόγυμνη»-(μετάφραση), «Ο κρυστάλλινος έρωτάς μας»-(μετάφραση), «Ποιο μισό» (μετάφραση), «Οι συμπατριώτες μου»), Neriman Cahit («πολύ-πολύ αργήσαμε Κλεοπάτρα»-(μετάφραση), Gurgenc Korkmazel («Δυαδικότητα»-(μετάφραση), Παύλος Λιασίδης («Μοιάζουμεν»). Στη λογοτεχνία και πεζογραφία περιλαμβάνονται έργα των Emine Adali, Nilgun Guney, Bekir Kara και Bener Hakeri. Στη μουσική γίνεται αναφορά στο cd «Δεν μπορείτε να εμποδίσετε την ειρήνη στην Κύπρο/Kibris ta barisi engelleyemezsiniz» των Αδάμου Κατσαντώνη/Viltan Tasci.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου