Για να μαθαίνετε όλη την αλήθεια
Το συγκεκριμένο θέμα της αναδιάρθρωσης του ωραρίου και των συνθηκών εργασίας τέθηκε κατά προτεραιότητα να συζητηθεί στην ΠΣΓΑ από την ομάδα της Α.Κί.ΔΑ., γιατί λόγω της προχωρημένης ώρας, δε θα συζητείτο. Την πρόταση της Α.Κί.ΔΑ. υπερψήφισε η ΠΑΔΕΔ, ενώ η ΔΗ.ΚΙ. και η Αγωνιστική Συνεργασία-Προοδευτική την καταψήφισαν, γιατί θεωρούν ότι το θέμα δεν θα πρέπει να τύχει προτεραιότητας!! Αυτή είναι η πραγματική αλήθεια και όχι τα όσα καταγράφονται στο έντυπο της ΠΑΔΕΔ «Εκπαιδευτική Άνοιξη» που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα σχολεία, που προσπαθεί να οικειοποιηθεί πρωτοβουλίες και θέσεις της Α.Κί.ΔΑ. Μάλιστα η Α.Κί.ΔΑ. κατέθεσε και συγκεκριμένο έγγραφο για την αναδιάρθρωση του χρόνο για κάθε θέση. Απόσπασμα από την ιστοσελίδα της ΑΚΙΔΑ
Το συγκεκριμένο θέμα της αναδιάρθρωσης του ωραρίου και των συνθηκών εργασίας τέθηκε κατά προτεραιότητα να συζητηθεί στην ΠΣΓΑ από την ομάδα της Α.Κί.ΔΑ., γιατί λόγω της προχωρημένης ώρας, δε θα συζητείτο. Την πρόταση της Α.Κί.ΔΑ. υπερψήφισε η ΠΑΔΕΔ, ενώ η ΔΗ.ΚΙ. και η Αγωνιστική Συνεργασία-Προοδευτική την καταψήφισαν, γιατί θεωρούν ότι το θέμα δεν θα πρέπει να τύχει προτεραιότητας!! Αυτή είναι η πραγματική αλήθεια και όχι τα όσα καταγράφονται στο έντυπο της ΠΑΔΕΔ «Εκπαιδευτική Άνοιξη» που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα σχολεία, που προσπαθεί να οικειοποιηθεί πρωτοβουλίες και θέσεις της Α.Κί.ΔΑ. Μάλιστα η Α.Κί.ΔΑ. κατέθεσε και συγκεκριμένο έγγραφο για την αναδιάρθρωση του χρόνο για κάθε θέση. Απόσπασμα από την ιστοσελίδα της ΑΚΙΔΑ
Η "δική μας ΑΛΗΘΕΙΑ"΄λέει τα εξής :
- Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΓΩΝΑ δεν καταψήφισε την πρόταση γιατί θεωρούσε ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα, αλλά υποστήριξε ότι η συνδιάσκεψη έπρεπε να συνεχιστεί βάση της ατζέντας που έβαλε η Εκτελεστική Γραμματεία.
- Θεωρούσαμε και θεωρούμε όλα τα θέματα που τέθηκαν εξίσου σημαντικά, γι ' αυτό και επιμέναμε όπως συζητηθούν όλα. Στις 4 Δεκεμβρίου η συνδιάσκεψη θα συνεχιστεί...απλά ρωτάμε τι άλλαξε από τις 21 Οκτωβρίου μέχρι σήμερα στο θέμα της αναδιάρθρωση του διδακτικού χρόνου; Το πιο απλό, που ήταν η ανάθεση του θέματος σε ειδικούς για επιστημονική τεκμηρίωση...δεν νομίζω να έχει προωθηθεί.
- Σε καμία περίπτωση δεν αναφέραμε ότι δεν το θεωρούμε προτεραιότητα της οργάνωσης. Φαίνεται ότι κατάντησε προσφιλής τακτική της ΑΚΙΔΑ να βάζει λόγια στο στόμα στελεχών της Συνεργασίας. Ή ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ Ή ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ. Τους προκαλούμε δημόσια να αποδείξουν αυτά που ισχυρίζονται για την Αγωνιστική Συνεργασία.
ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΌΧΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
- Οι δύο παρατάξεις, ΠΑΔΕΔ και ΑΚΙΔΑ, εδώ και 15 χρόνια ελέγχουν την Π.Ο.Ε.Δ. . Έχουν την πλειοψηφία στην Εκτελεστική Γραματεία (5 από τους 7), έχουν την πλειοψηφία στο Διοικητικό Συμβούλιο, έχουν την πλειοψηφία στους Γενικούς Αντιπροσώπους...πλειοψηφία που τους έδωσε ο εκπαιδευτικός κόσμος με τη ψήφο του, πλειοψηφία απόλυτα σεβαστή. Δεν έχουν όμως σε καμία περίπτωση το δικαίωμα να κατηγορούν την Αγωνιστική Συνεργασία για θέσεις που ποτέ δεν κατάθεσε πουθενά. Δεν έχουν το δικαίωμα να παραπλανούν τους συναδέλφους με ψέμματα και παραμύθια.
- Σταθείτε κύριοι στο ύψος του μεγέθους των παρατάξεων σας και πείτε την ΑΛΗΘΕΙΑ στον κόσμο.
- 15 χρόνια δεν κάνατε τίποτα για τη μείωση του διδακτικού χρόνου.
- 15 χρόνια το μόνο που καταφέρατε ήταν να ρεζιλέψετε τον κλάδο το 1999 με το λανθασμένο τρόπο διεκδίκησης του αιτήματος.
- 15 χρόνια γυρεύετε θύματα να φορτώσετε τις ευθύνες σας...δεν θα αποτελέσει και η Αγωνιστική Συνεργασία ένα από τα θύματά σας.
- Αποτελεί θράσος για την ΠΑΔΕΔ και την ΑΚΙΔΑ να φωνάζουν για την μείωση του διδακτικού χρόνου των δασκάλων, αποτελεί κοροϊδία της νοημοσύνης του απλού δάσκαλου.
ΣΩΣΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΟΧΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΛΑΘΩΝ
- Αναγνωρίζουμε τη δουλειά και τον κόπο των στελεχών της ΑΚΙΔΑ, για να παρουσιάσουν στη συνδιάσκεψη συγκριτικά στοιχεία σε σχέση με το ωράριο δασκάλων και καθηγητών. Διαφωνούμε όμως με την προσέγγιση αυτή. Δεν είναι κάτι το κρυφό ότι οι καθηγητές υπερέχουν σε "προνόμια" σε σχέση με το διδακτικό χρόνο. Δεν μπορούμε όμως να αποταθούμε στην κοινωνία και να ζητήσουμε μείωση γιατί έτσι συμβαίνει και στη μέση εκπαίδευση Θα ρεζιλευτούμε ξανά όπως και το 1999. Δεν αποτελούν σωστά επιχειρήματα για να πείσουμε γονιούς και πολιτεία.
- Έχουμε όμως τα επιχειρήματα για να ζητήσουμε ώρες για υπεύθυνο τμήματος, για το δάσκαλο της Α΄τάξης, για συντονιστές Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, για υπεύθυνους εργαστηρίων, για υπεύθυνους εκπαιδευτικών προγραμμάτων, για ένα σωρό άλλα εκπαιδευτικά θέματα. Σίγουρα σε αυτά μας τα αιτήματα θα έχουμε στο πλάι μας και τις Ομοσπονδίες Γονέων, και θα μπορέσουμε να θέσουμε τα αιτήματά μας ως αναγκαία για ποιοτική αναβάθμιση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
- Είναι πραγματικά λυπηρό που ένα τόσο σημαντικό θέμα για τον κλάδο, τυγχάνει μικρο παραταξιακής εκμετάλλευσης από ΠΑΔΕΔ και ΑΚΙΔΑ. Συναγωνίζονται μπροστά στα μάτια των δασκάλων για να πείσουν ποιος το είπε πρώτος. Ένα ζήτημα το οποίο αποτελεί πάγιο αίτημα του κλάδου και απαιτεί ομοφωνία, αγωνιστικότητα και διεκδικητικότητα για να κερδηθεί.
- Αυτό που στο τέλος μετρά δεν είναι τα λόγια και ποιος φώναξε περισσότερο ή πιο δυνατά. Αυτό που μετρά είναι το αποτέλεσμα, αυτό ζητά ο κόσμος, αυτό μας ενδιαφέρει όλους και όχι ποιος το είπε πρώτος.
- Και ας πάψει η λέξη "ΑΛΗΘΕΙΑ" να αποτελεί εργαλείο στη διάθεση του καθενός που προσπαθεί να παραπλανήσει και να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Οι δάσκαλοι και άποψη έχουν και κρίση. Δεν είναι πιόνια στην σκακιέρα κανενός
Απόστολος Σκουρουπάτης
Εκπρόσωπος Τύπου
Προοδευτικής Κίνησης Δασκάλων και Νηπιαγωγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου