Όσον αφορά την έντονη επιμονή του ΥΠΠΑΝ για δημιουργία ιστοσελίδων και σε όσα Νηπιαγωγεία δεν έχουν ακόμη, σημειώνουμε τα εξής:
1. Ο Σχεδιασμός και η κατασκευή ιστοσελίδας και η διαχείρισή της δεν αποτελεί ευθύνη των Νηπιαγωγών, αλλά της Μονάδας Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Υπηρεσία Διαδικτύου και Επικοινωνίας). Σε όσα νηπιαγωγεία υπάρχουν ιστοσελίδες και ενημερώνονται ή έχουν ενημερωθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι λόγω της καλής θέλησης και της εθελοντικής δραστηριοποίησης των νηπιαγωγών μας.
2. Τα διάφορα email με εντολές και οδηγίες που αποστέλνονται κατά διαστήματα στα νηπιαγωγεία, με την απαίτηση να εκτελεστούν το συντομότερο, για να μπορούν οι ΕΔΕ να ελέγχουν δήθεν τη δουλειά των νηπιαγωγών είναι απαράδεκτα και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθούν επίσημος τρόπος επικοινωνίας, αφού δε συμβαδίζουν με τις εγκυκλίους.
3. Το ΥΠΠΑΝ οφείλει να σχεδιάσει και να εγκαταστήσει ιστοσελίδες και με απλά λόγια να επιμορφώσει και να καθοδηγήσει σε εθελοντική βάση όσες νηπιαγωγούς το επιθυμούν, για να ενημερώνουν τις ιστοσελίδες των σχολείων τους. Το γεγονός ότι κάποια νηπιαγωγεία δεν έχουν ιστοσελίδα, δε σημαίνει ότι δεν έχουν αναπτύξει δίκτυο ασύγχρονης εκπαίδευσης και επικοινωνίας με τους/τις μαθητές/τριες τους, το αντίθετο μάλιστα.
4. Οι Σύμβουλοι Πληροφορικής έχουν επιφορτιστεί αυτό το χρονικό διάστημα με αυξημένα καθήκοντα και ευθύνες και είναι άξιοι συγχαρητηρίων για την εκπληκτική δουλειά που έχουν επιτελέσει και επιτελούν, αφού έχουν καταφέρει να στηρίξουν όλο αυτό το δίκτυο ασύγχρονης εκπαίδευσης που έχει αναπτυχθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και την ίδια στιγμή εργάζονται καθημερινά για την ανάπτυξη και λειτουργία του δικτύου σύγχρονης εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, μέσω TEAMS. Ως εκ τούτου, θα ήταν άκομψο, άκαιρο και άστοχο να αναλάβουν και αυτό το καθήκον αυτή τη χρονική στιγμή.
5. Τέλος, όσον αφορά τις πολιτικές του ΥΠΠΑΝ τα τελευταία χρόνια, σχετικά με τον κουτσουρεμένο και μη θεσμοθετημένο χρόνο για συντονιστές Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στα σχολεία μας, την άρνηση να επεκταθεί ο θεσμός στα νηπιαγωγεία, το κουτσούρεμα του χρόνου των Συμβούλων Πληροφορικής στη Δημοτική αλλά και την αναγκαιότητα υποστήριξης και θεσμοθέτησης των ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, θα επανέλθουμε αμέσως μετά που θα λήξουν τα μέτρα για αντιμετώπισης της επέκτασης της πανδημίας του κορωνοϊού.
15 Απριλίου 2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου