Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

"Γονιέ ξύπνα… ",

Λάμπρος Στεφάνου, Μέλος Δ.Σ. ΠΟΕΔ,

Γονιέ ξύπνα, σε ‘σένα μιλώ!
*Σε ‘σένα που δάκρυσες, όταν σου είπα πως πρέπει να είσαι περήφανος για το παιδί σου.
*Σε ‘σένα που ανησύχησες, όταν σε ενημέρωσα για τα μαθησιακά προβλήματα του παιδιού σου.
  • Σε ‘σένα που ανακουφίστηκες, όταν σε ενημέρωσα για την πρόοδο του παιδιού σου.
  • Σε ‘σένα που ενθουσιάστηκες, όταν το παιδί σου έφερε βραβείο στο σπίτι.
  • Σε ‘σένα που ποτέ δεν ήρθες στις επισκέψεις γονέων και σε ενημέρωνα γραπτώς και πολλές φορές τηλεφωνικώς.
  • Σε ‘σένα που μου εμπιστεύτηκες τα οικογενειακά σου προβλήματα.
  • Σε ‘σένα που μου ζήτησες να μιλήσω με το παιδί σου για τη συμπεριφορά του στο σπίτι.
  • Σε ‘σένα που σε κάλεσα στην τάξη για να παρακολουθήσεις μάθημα.
  • Σε ‘σένα που με κάλεσες στα γενέθλια του παιδιού σου.
  • Σε ‘σένα που σε κάλεσα στις εκδηλώσεις του σχολείου για να καμαρώσεις το παιδί σου.
  • Σε ‘σένα που μου ζήτησες δεκάδες φορές να στηρίξω με την παρουσία και συμμετοχή μου τις εκδηλώσεις του Συνδέσμου Γονέων.
  • Σε ‘σένα που μου είπες δεκάδες φορές πως θαυμάζεις την υπομονή μου, πως δε θα άντεχες ούτε λεπτό στην τάξη.
  • Σε ‘σένα που άκουσες εκατοντάδες φορές το όνομά μου από το στόμα του παιδιού σου.
  • Σε ‘σένα που ξέρεις πως κατοικώ στην ψυχή του παιδιού σου.
  • Σε ‘σένα που θα ‘πρεπε να ξέρεις πως αναλώνομαι, λιώνω σαν κερί, για να φωτίσω τη διαδρομή του παιδιού σου.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: