Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Ποιους φοβάστε κύριε Υπουργέ;

ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΑΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ*
Τη Δευτέρα 6 Απριλίου διοργανώθηκε από τους συναδέλφους της Μέσης Εκπαίδευσης εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού. Είχα αποφασίσει να συμμετέχω λόγω του ότι έχω παιδί και με ανησυχεί ιδιαίτερα η μορφή που θα πάρει τελικά το δημόσιο σχολείο (Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο) με βάση τις τελευταίες προτάσεις του Υπουργείου. Δεν θα σταθώ όμως σε αυτό.

Μαζί μου ήρθε και η 4χρονη κόρη μου. Προς μεγάλη μου έκπληξη φτάνοντας στο χώρο του Υπουργείου, αντίκρυσα κάτι πρωτοφανές για τα κυπριακά δεδομένα. Σε όλες τις εισόδους του κτιρίουτου Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού να βρίσκεται παραταγμένη μεγάλη αστυνομική δύναμη. Οι είσοδοι των χώρων στάθμευσης ήταν κλειστές και περιφρουρούνταν από 6-7 αστυνομικούς η κάθε μια, ενώ δεκάδες άλλοι αστυνομικοί ήταν εχτός του χώρου του Υπουργείου.
Από την προσωπική μου εμπειρία, εδώ και χρόνια οι διαμαρτυρίες των οργανωμένων συνόλων γίνονται έξω από την κεντρική είσοδο του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού χωρίς να υπάρξει ποτέ οποιοδήποτε πρόβλημα. Πάντα υπήρχε ένας αρμόδιος, ή ακόμα και ο ίδιος ο Υπουργός, ανάλογα με τα αιτήματα, να μιλήσει στα άτομα που συμμετείχαν στη διαμαρτυρία και να τους αφουγκραστεί.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: